Wednesday, January 30, 2013

חמש עצות מאנשים שמכירים הכי טוב נשים : משווקים

אני שונא את שיווק גימיק, יותר נכון גימיק זול. למרבה הצער, את תעשיית היכרויות מלאה בהבטחות שווא ולפתרונות מהירים מתפללים בייאוש. למה? כי כסף הוא המכירה של סוג מסוים של אנשים.

אז הפכתי למאמן היכרויות ספר לי שיש לו גישה שונה כדי להצליח במשימת פיתוי נשים. ידעתי שאני חייב ללמוד שיווק, אבל רציתי לעשות את זה בצורה שלא הייתה מכובד. עד מהרה מצאתי את עצמי בבית הספר פיתוי נשים לטרוף תוכן הולך וגדל של "שיווק האנושי".

שיווק אדם שואף ערך מדהים, דאגה לאחרים ולספק קשרים משמעותיים. זה מפתיע עד כמה מהר לב להקבלה בין צורה זו של שיווק פיתוי נשים או כמובן היכרויות . אותם העקרונות שהרבה חברות מודרניות הופכות לפרוח להבטיח יותר הצלחה עם נשים.
"אנשים לא קונים מסיבות לוגיות שהם קונים מסיבות רגשיות". -. זיג זיגלר

גברים אינטליגנטיים נאבקים לעתים קרובות עם היכרויות. הם כל כך רגילים לפתור בעיות אנליטיות עקב האינטראקציות שלהם בצורה של משוואות מתמטיות.

"מה שאני יכול לומר את הקו המדויק כדי להשיג אותה נמשכת אליי, מה היא הנוסחא שהנחת אותו? מהו סדר המושלם של הצעדים? אם אני" יפה "בשבילה וטובות לעשות בשבילה, אז היא כמו ... נכון? "

זה לא עובד ככה. אתה לא יכול סתם להגיד שאתה אוהב אותה, הם צריכים לערער תחושת פרמיה בלבך וחלקים נשיים. יש לה אותך לקשר עם רגשות חיוביים, מיניים.

כמטורף ולגרום לך לצחוק. ירית למדברים על האינטרסים שלהם ויפסיקו לקשקש שטויות שלא אכפת לה. אי אפשר לנהל שיחה כשאתה אפילו לא השקיע בנושא. אם אתה משועמם ואז היא גם תהיה.

כנ"ל לגבי מרגש - היא לא יכולה להרגיש מינית אם אתה לא יודע. תחשוב על זה כאישה יפה. מה סקרן את האישיות ומתרגש מהאופן שפתיו נעים כשהוא מדבר. החבר 'ה עושה שירות דוב עצום לביטחון העצמי שלהם ואת סיכוייהם כאשר המיניות הטבעית שלהם מדוכאת במהלך אינטראקציות. אתה צריך לשחק ולפלרטט איתה, אני מסכים!

אז לחשוב על איך אתה מרגיש כלפיו? ואיך זה, בתורו, גורם לך להרגיש סביבך? ? למרבה המזל, נלהב ומתרגש או חרד, מנותק, ושקר?

אתה לא יכול לשלוט ברגשות שלך. עם זאת, אתה יכול לשלוט איך אתה מרגיש. להוביל ולהראות רגשות אלה עוררו, ושהיא רוצה. זה טבע אדם לחשוב על אנשים שנמצאים איתם. אז בכל פעם שאתה יוצא, להפוך אותו למטרה הבלעדית שלהם כדי ליהנות - לשכוח את התוצאות ולהתמקד בחוויה שלך.
"אני בעד שיחות אבל לשמור על מסר". -. רנה בלוטגיט.

שיחת החול היא גדולה ויש לה שימוש באומנות פיתוי נשים. אבל אם את רוצה יותר מסתם בחור אקראי, מדבר על הבאת מסר עמוק יותר. מסר שאין כוונה כזו. מההתחלה, מעשיהם היו צריכים לומר "אני לא מעוניין בהיכרות איתך, במיוחד מסיבות רומנטיות.

בחורים מנסים לשחק בטוח ככל האפשר וכל אישיות שיש להם לחסל. הם מפחדים לאבד לאישה להיות "מידה אחת מתאים לכולם" האדם. כמו שיווק, החברות המודרניות שמצליחות מקטב, שומן, ופנייה לקהלי נישה. אם תנסה לרצות את כולם, יעורר את כולם.

בואו לראות מי זה. דבר עם הרשעה. יש דעה מוצקה. שאל את השאלות שאתה רוצה לדעת את הסוד שלה ולהחליט אם אתה מוכן להגיד בוא. שתף את הסיפורים ואנקדוטות לא נבדקו. לעודד אותה לעשות את אותו הדבר. בורג שיחות משטח שטוח, לגלות את האמת שלה.

אינטראקציה תמיד גדולה עם עניין אישי, פיזי, מיניים ולוגיסטיקה. הנה כיצד ליצור קשרים בלתי נשכחים.
"אנשי מניה, לקרוא ובאופן כללי הולכים יותר בכל סוג של תוכן שהוא נוצר על ידי חברים ואנשים שהם מכירים וסומכים עליו." - Malorie Lucich

אולי את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה עם אישה חדשה, כאשר חברתה. אמון וזהירות על חוות הדעת של ידידנו. אז אם מישהו קרוב אליה אומר "יש לך לפגוש את האיש הזה", ואז אתה מתקבל על ידי העמותה. אתה נכנסת לאינטראקציה "החמה" ואתה פשוט לא להרוס אותו.

כל כך הרבה ילדים מבלים נשיהם החופשיות בזמן הקרות המתקרבות בברים. זה עובד כבר שנים ויש לי, אבל לא בהכרח באופן היעיל ביותר. אם תתמקד במיזמים החברתיים החדשים ולהכיר חברים, לפגוש הרבה נשים בתהליך. זה גם הרבה יותר כיף, כי המטרה העיקרית היא לבלות במקום "אני חייב להשיג נשים."

לבנות אורח חיים פעיל, מעניין שאתה פוגש. דבר עם כל מי שאתה פוגש ולפתח מעגל חברתי מרתק. יש חברה טובה סביבך תראה את המדינה וקשה לעמוד בפניו לנשים.
"דרך אחת להשיג לקוחות כדי למכור משהו בעתיד, היא רק כדי לקבל את רשותך מראש." - סת' גודין

רוצה בחורה את המספר שלך ובאמת לתלות? מה דעתך על הולך איתך הביתה באותו הלילה? ואז אתה צריך לקחת אותה ל" כן "לפני שתשאל.

לדבר על התשוקות, השאלות שלך, ולמצוא מכנה משותף. זה יהיה נרגש לחוות חדש לעשות איתך. זה הרבה יותר קל לילדה שמחליטה לתלות אם יש סיבה ברורה. היא חייבת את עצם ואת חבריה כדי להצדיק שהם בחירה טובה.

לאחר שדברת על להקה גדולה, עשרות פנקסי רישום, מופעי בידור או רישומים חדשים בעיר, הוא מצייר תמונה בראש שלך. זה מעבר חלק ל:

"אני אוהב את תכנית הציורים שלי, בואו לבלות קצת." או "אז אנחנו בהחלט רואים את תכנית ורלסק ביום חמישי." ואז שולף את הטלפון שלו.

במקום ...

"רוצה לבלות בבית שלי?" או "תן לי את המספר שלך ונפגשנו בשלב כלשהו".

הזמנות ליותר אטרקטיביות? מה אתה מרגיש בנוח? מה עושה את זה קשה לה להגיד לא?

היא לא מטומטמת, הוא יודע במה מדובר. הם רק רוצים סיבה לומר כן. אם לזרוע את הזרע של הרגש מההתחלה, אתה עדיין צריך רעיון לבלות יחד כדי למכור - ימכור.
"הפחד הגדול ביותר שלנו אורב". - דון דרייפר / אונורה דה בלזק

זה לא יכול להיות חוזר ונשנה. כל הפחדים שיש לך עם נשים הם גרועים בראש שלך מאשר אתה אי פעם באדם. עכשיו ראיתי מאת פעמים.

אתה תפחד צלילי גישה מטופשים, מפחידים, או יידחו. אתה מנתח את כל התוצאות האפשריות. אתה חושב שכל מצבים הנוראים שיחזיקו מעמד. במשך הזמן אתה נושך ולצאת לשם מחכה חוויות קרובות למוות.

אז זה קורה. ילדה היא לא פתוחה לגישה שלך. יש לך רגע של שתיקה מביכה. אישה דוחה את בקשתך לשיר. פחדיהם מתממשים ממש לנגד עינינו.

אתה יכול ללכת למרגיש קצת מובס. אבל מהר מאוד שינויים ולהפוך רגשות התגלות: "לעזאזל, אני עשינו את זה לא היה גרוע כמו שציפיתי שרד את הגשם ואתה יודע מה, אני כל כך שמח שאני יודע שאני יכול לעשות .. שוב!".

ביטחון מגיע לאחר פעולה, לא לפני. מעולם לא פגשתי אדם שהצלחה להתגבר על הפחדים שלהם עם נשים עם זרועותיו השלובות חושב עליהם. למעשה ראיתי רק פחדים לגדול ויותר שליטה.

עליך להוכיח למוח שלך שאתה יכול להתמודד עם כל דבר שמגיע ממך. זה הכרחי כדי להפנים שלא למעוך. אתה חייב לקבל את העובדה שכמה בנות לא תהיינה לך, אך רב יהיה. לך תמצא את היעד שלך.

No comments:

Post a Comment