Tuesday, November 6, 2012

לפי מומחים מהם תכונות שאישה מחפשת בגבר

על מה גברים מטורפים, אומר מומחה

עצמאי?, מסתורי, בלתי נגיש? האם אתה באמת יודע מהם תכונות שאישה מחפשת בגבר?.

אנחנו מבלים כל כך הרבה זמן בניסיון להבין את המין הגברי, כל עזרה שמגיעה, בצורה כל מה שאנחנו לוקחים. לא פחות מאשר "למה גברים אוהבים כלבות", הפך להיות ספר נודע לתת את הכלים הדרושים כדי להפוך אותנו למה שהם רוצים. זהו מדריך למערכות יחסים של נשים, כי הם "יותר מדי טובים".

הכותרת והתוכן מתייחסים לנשים רבות חושבים אבל לא אומרות. כל אישה הייתה מתביישת להיות נזקקת מדי לגבר. לכל אישה יש גבר מאחוריה, בזמן שהלך לאיבוד עניין. כל אישה יודעת שזה לא נלקח בחשבון. בעיות אלה משותפים למרבית הנשים, נשואות או רווקות.

ובכן, לחפור קצת יותר על זה ונשאל את עצמנו איך גברים מעדיפים נשים שלוקחות בחשבון קטן ונראה בלתי נגיש.

נשים מושכות גברים.
אפשר לומר שאישה מאוזנת, עם הערכה עצמית טובה, עצמאית ואוטונומית מושכת גברים שגם להם תכונות אלה ורק רוצים קשר רציני. אם, לעומת זאת, הוא גבר מאצ'ו שזקוק לאישה כנועה שתהיה תלויה בו, הוא לא צפוי להימשך למישהו שלא מקבלת את הכללים ואינה נזקקת מדי לגבר, הבנת זאת גבר מאצ'ו?.

מה גורם לנשים עצמאיות?
לפעמים, פחד, שכן הן נשים שיודעות מה הן בדיוק רוצות ומה הן לא רוצות ופעולות בהתאם לכך. יש גברים שמרגישים לחץ מסוים לא יכולים להיפגש ולשים את נשים במקום של שופט שמעריך ומחליט כמה הוא בתפקיד הגברי שלו. אבל גברים שכבר אפשרו לחשוב מחדש את גבריותם וצופים מנקודת מבט רחבה יותר, יכולים לשנות ולחיות ביחסים מאוד נעימים ושמחים תוך כדי למידה המבוססת על חופש וכבוד הדדי אלו.

נשים שמתחילות עם גבר (לקחת את היוזמה להתקשר, לקבל), זהו סוף הסוף לציד?
זה תלוי. גברים רבים חושבים שהנשים יצאו מהסוג "התפקיד הגברי" שלהם, הם נבוכים ולא יודעים כיצד לפעול. ורשאי לפסול לתת להם סטיגמה של "נשים קלות דעת", דרך של ניסיון לשמור על התפקיד הדומיננטי שלה. אבל יש לנו גם אחרים שמרגישים לא רצוי במצב הזה, אני חושב שהנאת פיתוי בשני הכיוונים וליהנות מהרגע. אפילו עם הבדיחה הזאת לעתים קרובות כי "למרות שאנו מספקים יותר דברים".

שנשים מציבות אתגר לאיש?
הוא בטוח, ביקורתי (במובן זה שהיא אינו מקבל משהו כאמת פשוט בגלל שמגיע מאדם) והערכה עצמית חייבים להיות מאוד ברורה על מה שאתה רוצה ומה הוא לא יסבול במערכת יחסים.

כמה נכון הוא הביטוי "אתה תמיד רוצה את מה שאתה לא יכול לקבל?"
זה נכון חלקי בלבד. לא תמיד רוצה משהו לעובדה הפשוטה של ​​לא להיות מסוגל לקבל את זה, אבל אם, למשל, אדם מאוד מתעניייין באישה, וקשה להתחיל עם נשים, אין ספק שאנחנו מעריכים ורוצים יותר. זה כלל של תשוקה: מה מושך אותנו, אנחנו לא יכולים להיות.

נשים שאינם מעוניינות במערכת יחסים, היא ליצור יותר אטרקטיבי?
אני חושב שזו תכונה שמושכת יותר גברי מנשים. זה נפוץ בנשים כאתגר הנרקיסיסטית של השגה "מסלול" זה לאדם שאינו מעוניין במערכת יחסים. בפרופיל של מה מושך גברים, לעומת זאת, זה לא משהו שיש לו משקל רב מדי.

האם יש סוג של אישה שגבר הייה עושה בלי "חשיבה"?
אם אנחנו מדברים על האדם התפתח במוחו שהוא נטש את האמונה הפטריארכלית הנוקשה, הייתי אומר שזה "מפתה" האישה שהיא מאוד אטרקטיבי וארוטי באותו הזמן היא בן לוויה טובה וזה בכלל נחמד שיש נשים שמתחילות עם גבר. חפש קשרים שבמרחב המשותף הוא חשוב ואינטנסיבי, אבל באותו הזמן שמכבד את הפרט.

No comments:

Post a Comment