Tuesday, November 20, 2012

איך לפתות עם הסודות של האוריינט



לפילוסופיה והמסורת במזרח הרחוק יש היסטוריה ארוכה שממנה אפשר להפיק לקחים חשובים עד היום. להלן האסטרטגיות הבסיסיות של פיתוי המשמשות מעת עתיקה ולכבוש השותף שלך ולהגיע להצלחה בחיים.

 1


את שיטות העבודה של פיתוי המשמשות במזרח הרחוק הן מורכבות ומרתקות: אנחנו יכולים לעורר משנתו העתיקה הללו כדי להגדיל את כריזמהוהקסם האישי שלנו, הן במערכות יחסים אישיות ועבודה רגשית. המומחה בפיתוי יהיה זה שישתמש בכישוריו כדי להבין את השינויים ולצפות אותם, להפוך אותם לטובתו. כדי להשיג שליטה במצב שיש לנו כדי להבין את כל המרכיבים של מציאות, בידיעה כיצד ומתי לפעול על פיהן. אם האדם שאנחנו רוצים לכבוש הוא כזה שידוע ביסודיות, ננסה למצוא את נקודות התורפה שלו, וזה מה הכי רוצים ושהם צריכים, וליצור קשר עם אלה עמוקים ומתמשכים. מפתה את המשמעות ואז להראות את זה כשותפים חיוניים ומקור של ביטחון ושמחה, ובכך אנו נזין את מערכת היחסים לאורך זמן. הסוד הוא לא כל כך תוקפנות והכפייה מצד השני, אבל שיווי משקל שבו, אתה מראה להן שהן רצויות אהובות, וכך אתה בהכרח תמשוך אותן אל זרועותינו.


 2


האישה שרוצה לפתות את המאהב שלה, על פי מסורת המשמשות במזרח הרחוק, חייבת להיות אינטליגנטית ובעלת אישיות נעימה, מתעניייינים באמנויות ולחברה, ולא רודפת אחר כסף ותהילה. חוכמה חייבת להיות ברורה בכושר טוב לדיאלוג ועידון, תכונות הנדרשות גם לבני הזוג ולחיים הגשמיים. אולי בהתחלה היא תגלה קצת התנגדות לחיזוריך, זה חיוני כדי להעריך מהו הערך שלך כמחזר, מופיע כדבר יקר וקשה להשגה, ולכן אנחנו תמיד מנסים לגרום לנו רוצים להתבלט מהאחרים ולמשוך את הטרף שלנו.

3


כדי לזכות באהבה שיש לנו לגרום לו להרגיש מוערך על ידי מראה כיצד אנו מעריכים האיכויות שלה ואיכותה במחמאות כנות. לשים את הזרקור במקום שהוא באמת חשוב: בדרך זו תוכל לשמוע
יותר ויותר קשורים אלינו. במקביל אנו תמיד משאירים צעיף של סודיות על הרגשות שלנו, כדי שלא לתת לו את הוודאות שמעולם לא נכבש לחלוטין. צג שלנו נלהב ונותן רמז לעבירה לפגישות, כדי לטפח את התשוקה ..

No comments:

Post a Comment