Friday, October 19, 2012

לפלרטט ולכבוש נשים


אני רוצה לשתף אתכם בסוד. הם השתנו, פשוטו כמשמעו, את המציאות שלי כאשר גיליתי שהם באמת.

סוד # 1 - כל אדם יכול לשפר את ההצלחה שלו עם הנשים ולמצוא את אישת חלומתיו.

רוב הגברים לא צריכים הרבה מיומנות עם נשים. זה יכול להיות קשור לאישה שהם רואים בשוק הם לא מאוד בטוחים בבר, ואני באמת לא יודע איך ליצור משיכה או קשר.

חדשות הטובות הן שכל זה ניתן ללמוד.

בואו אני אראה לך למה:

ראשית, בואו לענות על השאלה, מה באמת מושך נשים?

כדי לתת לך תשובה משוערת פרט את המאפיינים הבאים של בני אדם ערך עליון: אמון, אינטליגנציה חברתית, וקשה.

אלה דברים שניתן ללמוד. אנחנו לא נולדים איתם. זה אומר שאם אין לך כישורים עם נשים עכשיו, זה לא צריך להיות ככה לנצח.

אתה יכול ללמוד להיות בטוח יותר, אינטראקציה במצבים חברתיים ובנות תהיינה קשה, בין יתר, שמושך אותם. אם אישה רואה אותך רק כידיד עכשיו, אתה יכול לשנות את זה. אם אתם לא בקיאים בקישור נשים בברים, אתה יכול לשנות את זה.

לאחר בשיטות הנכונות, נערים רבים נעלמו מלא מקיים יחסי מין עם נשים יפיפיות מקבלות יחסים חזקים. קראו את הסיפור שלי למטה לדוגמה טובה לכך.

# 2 - נשים לכבוש לא מבקשות כסף, גיל או נראות טוב.

בחורים רבים מתקשים להאמין בהתחלה.

אבל תחשוב על זה: האם ראה אישה יפה עם בחור שנראה כמו כלב מכוער? ג'עג'ע. זה עדיין מתרחש.

מה אתה חושב על האדם שעדיין גר עם הוריו ויש לו עבודה מחורבנת, אבל עם בחורה יפה?

אלו סוגים של מצבים שלבלבל אותך. למה אישה צריכה לשקול גברים שמכשפות ומכוערות?

כי המפתח למשייכת נשים הוא איך אתה מרגיש. יכולתו של האדם לתקשר עם נשים בצורה שמרגשת היא חיונית כדי לקשר אותם, ולא איך אתה נראה.

גברים ונשים נמשכים בדרכים שונות. גברים הם מאוד ויזואלי. אנחנו מייד מושכים נשים יפות. נשים לא אוהבות את זה. הם נמשכים לאישיות והתנהגות אנושית.

כמובן, אתה לא תפסיד דבר על ידי בעל כסף ולהיראות טוב. אתה תמיד רוצה לוודא שהמראה שלך הוא הכי טוב שאפשר (איך אתה מתנהג, להתגלח, שפת גוף, וכו ') ..

אבל שני הדברים האלה לא מספיק כדי למשוך נשים.

למעשה, התכונה שרוב הנשים רוצות היא לבטוח בלמרות הכסף שלו, המראה, או הגיל. וזיכרו, חדשות טובות עבורנו הן שאתה יכול לשפר את הביטחון העצמי שלך (ובכך את היכולת שלך לפתות נשים).

# 3 - המשיכה היא לא בחירה.

אם לא למשוך מאהב של נשים, אל תנסה להראות סיבות הגיוניות שאנחנו צריכים ריבית (שהוא הכרחי ולצמוח בחזרה).

למה?

בגלל המשיכה לא נבחרה.

נשים בוחרות שלא להימשך אליך, או באופן אוטומטי יש תחושה או לא. המנגנון הוא אוטומטי. תנו לי להסביר:

כגברים, אנחנו מייד מושכים את מבטו של גוף נשי יפה. זה אחד שמושך אותנו. כשאתה רואה אישה יפה, מושך אותנו. אין לנו שליטת תחושה זו היא אוטומטית. אישה בצורה ופרופורציות נכונות באופן אוטומטי להביא לנו את התחושה של משיכה.

המפתח הוא לדעת שתחושה זו היא באמת אוטומטית. לא בחרנו להיות נמשכים או שאנחנו עושים או לא.

גם עם נשים, אבל הם לא נמשכים למראה. אולי הם חושבים שהאדם הוא יפה במיוחד, אבל זה לא יגרום להם חם באותה הדרך שבה אישה יפה היא לגברים.

נשים נמשכות על ידי מאפיינים כגון אמון, אינטליגנציה חברתית, ובמשך זמן מה.

אלו הן תכונות שגורמות למשיכה מינית גברית מזהה אוטומטית נשים. כשאתה מציג את התכונות האלה, היא לא מרגישה נמשכת אליך.

המסע שלי כדי ללמוד איך לפתות נשים

אני רוצה להראות את חשיבותו של המידע וכיצד ניתן להשתמש בו כדי לשפר את החיים שלך. בשנת 2010, לא היה לי שום מיומנות עם נשים. חיתי בעיר דרומית באותה העת, וחבריי ואני הלכנו לברים מקומיים רבים מחפשים נשים. והנה צוות סודי במהלך זה של הזה בחיי, מעולם לא הצלחתי להתחיל עם אישה בבר.

היה לו המעגל חברתי גדול למדי, ולאחר מכן דרך העבודה שלי. אבל אין נשים שם ראו אותי כמו לא יותר מאשר חבר. ניסיתי הרבה דברים שונים כדי "לעשות" האישור ולהרשים, אבל זה לא עבד.

הייתי מתוסכל.

ראיתי נשים יפות בכל חלקי העיר בעת שיצאתי לקניות או סידורים, אבל לא ידעתי שאפשר לגשת אליהם ולנהל שיחה אמיתית (שעלול להוביל למשהו אחר).

מצבי היה במצב רע. כל הנשים שהכירו רק רצו להיות חברים. ואין לי מזל עם בנות בבר לפגוש חדש או במקום אחר. ברגע הגרוע ביותר, לא קיימתי יחסי מין במשך יותר משנה.

לאחר החיפוש באינטרנט סביב ומנסה ללמוד מאנשים אחרים, מצאתי בחור מסוים שנראה כישורים מטורפים עם נשים. הוא יצא עם הנשים היפות ביותר בלבד, ומעולם לא היה בלי בחורה לידו.

כמו שגיליתי, זה לא היה ככה לנצח. הנחית שזה היה "טבעי" עם נשים, אבל מה שאמרתי היה שהוא השתמש בשיטה מסוימת כדי למשוך ולהיקשר לנשים. הוא למד את כל זה במדריך להצלחה עם נשים, על נשים להורדת ספר כובשות.

הזמנתי עותק משלי והתחלתי ללמוד במהירות. לאחר 2 חודשים של יישום עקבי של התוכן של החיים שלי, החיים שלי השתנו לחלוטין פגישות. לא הייתה לי בעיות להגיע למספרים מוצקים בבר ולפלרטט עם נשים ברחוב.

בנוסף, הבנות במעגל החברתי שלי התמלאו קנאה. אישה שראתה אותי עד עכשיו כידיד, עכשיו להשתמש בם וניסתה לשכב איתי.

אני סוף סוף לפגוש שוק חזק חינת יום אחד, ולהישמע לעצה בספר היה לי שיחה מאוד טובה ומעניינת, וקבל את מספר הטלפון שלה.

בסוף היא יוצאת עם החברה הנוכחית שלי.

אם היית אומר לי שזה היה אפשרי לפני שנים לא הייתי מאמין.

אני רוצה שאתם גברים לא מבינים היא שהצלחה עם נשים היא מדע. יש דברים מסוימים שמושכים נשים ופשוט ליישם אותם בחיים שלך כדי להשיג תוצאות.

הנה כמה מהדברים המדהימים שלמדתי:

נשים רוצות להיות נרדפות ונחשקות.

מתקרב נשים בציבור לא מפריע להם. זמן אותם אליך אז אל תפריע לי. נשים אוהבות להיות נרדפות. מי שלא הם גברים שיודעים איך לנהל שיחות משעממות אטרקטיביות. או נערים נזקקים להטביע דברים של טעם, כמו קלפים או פרחים. אתה לא צריך לפחד להזמין נשים לצאת איתך או מנסה לישון איתם.

כל אדם יכול לשפר את ההצלחה שלו עם נשים באופן דרמטי, עם הטכניקות הנכונות.

כפי שהוסבר בתחילת המאמר, כל איש אפילו עם כישורי חברתיים גרועים הקשורים ליופי ונשים לבנות מערכות יחסים עימם.

אם אין לך הצלחה עם נשים שברצונך מייד, אתה צריך לשנות את הדרך בה אתה מתנהג בנוכחותך. קיימות טכניקות, כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללמוד. המדריך הטוב ביותר שמצאתי כדי ללמוד מיומנות מסוימת זה היה נוכח.

No comments:

Post a Comment