Friday, September 21, 2012

לפגישה מוצלחת עם בחורה

זה יכול להיות קשה לגברים למצוא נשים הנחשפות למינויים. לבנות יש הרבה אפשרויות שהוצגו בפניהם כל בחירה האפשרית של שותף לחיים, כולל היכרויות באינטרנט, וגם כלפי ברים לפנויים ואירועים חברתיים אחרים. כשגבר רוצה לדעת איך לפלרטט עם בנות , הוא צריך לקחת אותם לתוך אתרי שיקול היכרויות. הוא אסטרטג כדי להשלים את המיקוד שלה הוא איך חייב לפגוש את האישה ראשונה, לדעת איך לפלרטט עם בנות זאת כבר אומנות כולל היכרויות באינטרנט.

לדוגמה, אם אדם הוא פוגש אישה בפעם הראשונה אולי זה יהיה בבר או במועדון, יכול להיות לה ברשות פחות בטוחה ולכן יותר פתוחה לפלירטוט. גברים רבים חשים אחת ספינות מתוחכמות שתרווחנה האינטרס של נשים. עם זאת, למרות טקטיקה זו יכולה לפעול עם כמה בנות, כמה נקבות מבוטלות מייד טכניקות כאלה אחרות. הם חושבים שאנשים שמשתמשים בבדיחות נדושות הם פחות יצירתיים, ורק רוצים לפלרטט בלי כוונות של שותף לחיים וזה רק כאשר הוא פוגש אישה בפעם הראשונה.

לכן, אם אדם הוא באמת מעוניין בבת לוויה נשית שיכולים להימשך יותר מלילה אחד, אתה יכול לגשת אליו בצורה טובה יותר. במקום להסתמך על ביטויי הבחירה הכנים להתגלות כמשוחד, יכול לנסות ולא מטפל בזה כמו כל אדם אחר בסביבות מזדמנות פחות. נשים אוהבת את זה כאשר בחור מביט בעיניך, לוחץ להן את הידים, ומגיעה בצורה נוחה. גברים שאינם עצבניים ומזעים הם גם הרבה פחות אטרקטיביים, כמו גברים שהם יותר מדי בטוחים בעצמם והיכולת שלהם לפלרטט עם בנות .

מצד השני, אם אדם רוצה להבין איך להתחיל עם בנות במועדונים, בארים, שקלו אחרים סביב בהחלט יותר פרוטוקול מובנים וביקוש. לדוגמה, אם אתה עם גברת במכולת, אתה צריך להתנהג באופן שלא נראה מתעלל או מאיים עליה. במקום זאת, הוא יכול להסתכל בעיניה, מחייך אליה, ואולי לקבל תגובה על מזג האוויר או משהו במכולת. אם תקשורת זה החליף, אז אתה יכול להמשיך לבוא ולשאול אותה לכוס קפה או פגישת היכרות אחרת.

אותה טקטיקה זה יכול להיות שימושית להתמודדות עם נשים בפיקניקים של העבודה או האירועים חברתיים. גבירותיי תמיד מודעות לביטחון האישי שלהם אם הם בסביבה כדי לפגוש גברים. הם עומדים על משמר ומחפשים סימנים שעשויים להצביע אם בחור הוא אמין. לכן אדם צריך לשקול שכל התנהגות שאינה מתאים לנורמות חברתיות המוכרות ביותר יכולה להיתפס כאיום על ביטחונם של נשים. במקרה של אדם הוא באמת רציני לגבי פגישת אישה וגם החזיק במועד, אתה צריך לחשוב לפני שאתה מדבר וחושב תמיד איך יכולים להיתפס צעדיהם על ידי אחרים. כאשר אתה רוצה להצליח בחיפוש שלהם לשותף פוטנציאלי, אדם חייב להיות סבלני ולהיות אובייקטיביים. אתה לא צריך לקחת את סירובה של אישה באופן אישי.

אם הוא יפסיד באופן קבוע על ידי נשים, גבר יכול לשאול אדם אחר, או יותר טוב, אישה אחרת מה שהוא עושה היא גורם לכישלונם. קבלת הדרכה מאחרים יכולה לעזור לגברים לשנות את הטכניקות שלהם ולהוביל לפגישה מוצלחת עם הבנות. מעט מאוד בחורים נהדרים יודעים לאסוף את הבנות בפעמים הראשונות שהמיזם לתוך העולם של היכרויות. אתה חייב להתאמן וללמוד טכניקות שונות איך להגיע לפגישה מוצלחת עם נשים.

No comments:

Post a Comment