Monday, September 3, 2012

איך לפלרטט עם נשים ... בלי לומר מילה


גם פלירט המילולי הוא מאוד חשוב, כי בניגוד למילה המדוברת, שפת גוף יכולה להיות סימן להזמנה, קבלה או דחייה. זה גם מאפשר לך לקבל איזשהוא מושג עד כמה אם בכלל היא גם מעוניינת,האישה שאתה אוהב עכשיו.

אז אני רק מתאר את הדברים השונים והטובים שאתה יכול להשתמש בהם כדי לפלרטט, יש כמה מהם:

הראשון הוא קשר העין, העיניים הן כנראה הכלי החשוב ביותר לפלירט מסתכל לתוך עיניו של אדם אחר באופן ישיר הוא חזק מאוד. למעשה, אם יש לך קשר עין ממושך, או שמעשה של אהבה או עוינות. יש אפילו מחקרים שאומרים שאם אנשים נחשפים לקשר עין, כשלוש או ארבע דקות ברציפות מתחילים להתאהב במישהו אחר,

לפלרטט שקט

כשזה מגיע לפלרטוט לא מילולי עם קשר עין כי הוא מחפש מישהו לשמור על קשר עין יותר משני, אבל לא הרבה יותר, או בחיוך. אם שני הדברים האלה, אז אתה יכול ללכת קדימה ומניח לפני אטרקציה מתקרב, אם מצד השני למנוע קשר עין או להסיט את מבט ולא מסתכל אחורה, אתה כנראה צריך רק להניח שאתה לא מעוניין, אבל יש אפשרות שהם ביישנים או שהם פשוט לא מבינים את זה כאילו כל החדר, המרפסת וכו.

לאחר שתתייחס אתה יכול ליצור קשר עין שוב כדי להמשיך את השיחה, אבל זה קשר עין רגיל להיות שבור כשהוא מפנה את מבטה, ולכן כל מי שמדבר על הולך להסתכל על צד אחר יותר מהמאזין, ותור ו דברים כאלה. אבל אתה לא רוצה להיראות כמו אדם מפחיד, ואתה לא רוצה אז לא ליצור קשר עין.

הבא הוא לא מרחק מילולי, בינאישית. המרחק הוא חשוב כי זה משפיע עליך את הרושם שהאדם האחר יש לך. כאשר אתה ניגש למישהי ראשון, אתה רוצה שיהיה לך במה שאני אוהב לכנות המרחב החברתי, כארבעה מטרים. במרחק מטר וחצי בערך אתה בחברתי ... בי התחום החברתי והסוג של אזור מפגש אישי. התחום החברתי 4 עד 12 מטרים, וצוות השטח הוא 18 סנטימטרים עד 4 מטרים. אז אם אתה מקבל תגובה חיובית כשאתה במרחק של כ 4 מטר, אז אתה יכול לעבור למרחק של זרוע ואז אתה צריך להיות זהיר ולצפות את תגובותיהם כלהעביר אזורים אינטימיים, וכן הלאה.

אם יש הרבה אנשים שיכולים להתקרב מעט יותר, אם זה בבר או במועדון, בגלל זה אני פונה צדה שימושית לעתים, שאינה ישירות בפרצוף, אבל אתה יודע, כמו גם אם אתה שופט שגוי, תוכל תמיד לקחת צעד אחורה. זה משהו שצריך לשקול. אם אתה הולך להתקרב לילדה ואני מתחיל לפחד של הבת, או מופתע מייד את הבת, אז אולי כדאי לקחת צעד אחורה, אבל להמשיך ולדבר. צעד זה נותן גב קצת מרחב נשימה חברתית.

מחווה הוא משהו אחר, אתה רוצה להסתכל על מה שנקרא דליפה לא מילולית, שהוא בעצם כאשר אנו נוטים להיות פחות מודעים למה ששאר הגוף שלנו עושים, ומודע יותר לפרצופים שלנו. אז אם את הבחורה שלבה את זרועותיה, אני לא לחצות את זרועותיך, אתה צריך שיהיה לי שפה פתוחה, גוף חיובי, ורוצה לוודא שקצר, יש עמדות דומות למה שהילדה עושה. מחוות הן צורה אחרת של פלירט מילולי, מחוות יכולות לאותת עניין, משיכה, סלידה, דחייה, אבל לשמור על מחוות למינימום, כפי שהם נוטים להשפיע על יחס האות לרעש.

אתה גם רוצה לוודא שאתה שומר את תנועות ידיך מתחת לחזה שלה, משום שרוב זמן החזה שלך יהיה ליד הפנייה של הילדה ולא רוצים שתהיה לך את הידות על הפנים שלך, זה עוד חלק חשוב מאותו הדבר.

ביטויים לבסוף יש פן, שזה די הרבה האנשים הגדולים ביותר וביותר יכולים לקרוא הבעות פן די ביעילות, אתה יודע, כך שאם אנשים להרים גבה, אם איזה מין העווית, אם אתה מחייך, דברים כאלה, אתה צריכים להיות מודע למה הביטוי שלך אומר ומה שאומר פניו. אתה בהחלט רוצה לוודא אתה מחייך והבעה רגועה. אתה לא רוצה להיות מתוח, מפוחד, מופתע, יש הרבה דברים בהבעות פן.

על ידי משלם יותר תשומת לב לתקשורת הלא מילולית לא תוכל לדעת מתי בחורה אוהבת אותך או לא, אלא גם להשתמש בתקשורת לא המילולית שלך לפלרטט בלבד.




No comments:

Post a Comment