Saturday, August 25, 2012

טיפים על איך להתחיל עם נשים בדרך הנכונה


כאשר אתה מוצא את אישה שמרגישה משיכה, מה המחשבה הראשונה שלך, ולכן, בשלב הראשון?

הישאר קרוב לפחד מדחייה או גרוע מכך, ניגש אליו עם עייף שורה למעלה כמו ג'ואי בשימוש בסדרת הטלביזיה "חברים"?

שניהם לעיל הם רעיונות רעים ולא לעודד תגובה חיובית של אישה. אנשי גישה שרוצים להתחיל שיחה עם כל התנהגות באמת בטוחה (גם אם אתה רועד במגפיים שלהם בפנים!).

להלן 10 טיפים שיכולים לשפר את שיעור ההצלחה שלך.

1. לחייך. חיוך הוא התכונה המושכת ביותר. מאפשר נראה נגיש, ידידותי ולא מאיימים.

2. תעמוד ישר. מתבשל יציבה וההליכה עניה יוצר הילה של שלילה ויכולה להיות סימן של הערכה עצמית נמוך.

3. צג הביטחון העצמי שלך. דרך שלא יכול להיות מוצגות היא מהוססת במעשיו. מה (ומי) שאתה רוצה. במקום לקחת כמה בכורות ולהעמיד פנים שלא להתקרב לאשתו זמן קצר אחרי.

4. שמור על קשר עין. אם אתה מצליח להתחיל שיחה עם אישה, לשים לב לזה. אל תנתנו עיניך לנדוד כדי לראות אם הוא טוב יותר מכל אחד אחר באופק.

5. להיות ג'נטלמן. להיות אדיב, תוך שימוש בתודה ובבקשה. במידת צורך, להחזיק כיסא של אישה או לפתוח דלת.

6. לא כל כך מה שאתה אומר, אלא איך שאתה אומר את זה. אפשר לומר את אותו הדבר בשני גוונים שונים של קול, והנמען יקבל הודעה אחרת בכל פעם. להיות מודע לקול האפנון שלך. אל תשאיר את הגאות בחלל סגור או נמוך מדי בתרחיש רועש.

7. שפת גוף גם משחקת תפקיד באופן שהודעה התקבלה. הקפד שלא לבצע תנוחה מאיימת. לא להתקרב יותר מדי למשדר, כמו הדמות של סיינפלד בפרק בנושא זה. למד לכבד את הגבולות של אדם להישען קרוב מדי למישהו שרק פגש יותר נוחים, כי הם משפיעים על המרחב שלך.

8. השתמש מיומנויות ההקשבה הפעילות שלך. אל תשחק בשיחה בראשו עם קווים מתוכננים מראש. הערב בזמן, לשים לב למה שאישה אומרת והקפד להגיב כראוי.

9. אל תלכו מהר מדי. אם זה נראה להוט מדי, יכול להפחיד תאריך עתידי. מצא את איזון בין להיות מעוניין רודף קשר ומעשה נוסף כמו במעקב!

10. אם כל השאר נכשל, אל תדאגו יהיה מעניין. רק יהיה מעוניין באדם שאליו אתה מדבר.


No comments:

Post a Comment