Tuesday, March 19, 2013

איך למשוך בחורה דרך שפת גוף

לכמה גברים עדיין אין מושג כאשר מדברים עם אישה שהיא רוצה אותם ומשדרת זאת באופן ברור. היא נותנת אותות ברורים בעזרת שפת גוף שלה, אבל פשוט הם לא מבינים. אז דברתי במשך זמן מה בדיוק בזמן כדי לדון ונפרדים מתוסכלים - למה הם לא עונים לבוא התוספות שלהם ובגלל שהם לא מבינים את האותות שלהם. הבעיה כאן היא שפת גוף שלה של נשים רבות אינן קלות לפיצוח ולך תבין אולי אחד מהם יהיה סימנים של עניין שלה בך.

אז הנה שלושה כללים בסיסיים של שפת גוף בנפש, אם אתה משוחח עם בחורה שבבירור נדלקת עליך:

היא משחקת עם השיער שלה כאשר היא מדברת איתך. זהו ללא ספק הסימן הברור ביותר שהאישה מעוניינת בך. עם זאת, אנשים רבים אינו מודעים כלל לזה. כאשר אתם מדברים, לפקוח עין על מה שאתה עושה עם השיער שלך.

אם היא משתמשת בידיה עלמנת "לשחק" עם השיער שלה זהו סימן ברור לכך שהאישה מעוניינת בך. רוב הנשים שמו את השערות סביב האצבעות ודחפו את האצבע דרך השיער או למשוך את הכתפיים לאחור. אם אישה עושה וקשב מסתכל עליך כשאתה מדבר, אתה יכול להיות בטוח שהיא נמשכים אליך.

היא נוגעת בך במידת ההאפשר. נשים רבות מתקשרות באמצעות מגע. הן אוהבים לשחק. לכן, כאשר האינטראקציה היא שמכה בך הוא סימן טוב. זה אפילו יכול להיות נגיעה תמימה לגמרי. היא "במקרה" נוגעת בזרוע שלך או גוף אחר (לא, לא את זה!). או שאתה בכוונה יכול לתופף. לדוגמה, בכל פעם שנותנת לך מחמאה ודופקת לך על הכתף / ידה. לפעמים, כשאתה עושה כיף שלה, היא יכולה אפילו לצחוק מהבדיחות שלך, ואם היא באמת מעוניינת בך שפת גוף שלה תעיד שהבדיחות שלך מצחיקות אותה למרות שהן, סביר להניח, לא.

בכל פעם שאישה תמיד מקבלת, היא אוהבת אותך. ואתה חייב להכות את גבך. אבל לשמור את הידים שלכם באזורים המותרים.

היא לא תמיד מסתקלת לכיוון שלך ועדין שומרת על קשר עין איתך. זה עשוי להיות קשה ביותר לפרש את שפת גוף שלה, כי אנחנו תמיד להתמודד עם שפת גוף שלה שמתקשרת איתנו. לכן אתה צריך להסתכל על היציבה שלך ולקיים סוג של קשר עין אבל לא יותר מדי.

אם בגוף, רגלים וכפות הרגליים פונות אליך והיא מנסה לשמור על קשר עין ממושך, היא אוהב אותך. אתה יכול אפילו לבדוק את מהלך כדי לראות אם היא עוקבת אחריך עם הגוף שלה. אם אתה עושה, אז אתה יודע בודאות.

השלושה סימנים הבסיסיים הללו שפת גוף שלה שאתה צריך לשקול כאשר מדבר עם אישה. כמובן שיש יותר סימנים של שפת גוף במשחק (אתה יכול ללמוד יותר על קריאת שפת הגוף של הנשים מפלרטטות איתך מהספר השחור הכרויות לקבל) בכל אינטראקציה, אבל אם אתה יכול למצוא את שלושה אלה, ויש לו ידע טוב אם היא אוהבת את זה או לא.

רעיונות, נוסחות וקיצורי דרך לשפת גוף כדי למשוך נשים

עד עכשיו לא היה שום ידע בפיסיולוגיה שלהם, איך לנשום, מה היא עמדתם, תנועותיהם יום חמישי מדגימים ביטחון, ביישנות או פחד?

אבל הוא יודע שהוא יכול להתחיל לקחת את השליטה על כל ההיבטים של שפת גוף כדי לקחת.

מה שאני חולק איתך לא יהיה משותף לכולם בחינם, לעשות שימוש טוב שלו, כי זה הוא המפתח לשליטה בשפת הגוף שלך כדי למשוך נשים.

שאל את עצמך, מה אתה חושב עכשיו, מה הוא ההקשר שהמוח שלך, מהי המטרה של מה שאתה מצפה לקבל מאינטראקציה?

אתה צריך לשאול את כל הדברים האלה, כדי לוודא שיש לך את האותות הנכונים, כעדות לשפת הגוף שלו ממשיכה למשוך נשים. שאלה ותשובה על כל השאלות האלה כדי להיות בטוחות איך לפעול ולטפל בשפת גוף כל הזמן, ואם זה ברור, אתה יכול למצוא כל מה שקשור למשייכת וחיבור עם נשים יפות שאתה רוצה לעשות כבר. זה כוחו של משהו לעשות עם השפה הלא המילולית ולהשפיע על התוצאות באמצעות שפת הגוף שלהם כדי למשוך נשים לעשות.

ותזכור, אם אתה מזהה כל המדדים שאתה בוחן את שפת גוף שלה, אנו חייבים לפעול. היא מצפה זאת ממך. אתה חייב להיות האדם שיעשה את הצעד הראשון. אז תהיה גבר ותעשה את זה!