Friday, September 7, 2012

להתחיל עם אישה בחדר כושר : עשה ואל תעשה

כדי לפגוש נשים בחדר כושר

איך להתחיל עם נשים: כללים עשה ואל תעשה עלמנת לפגוש נשים בחדר הכושר נשים בחדר כושר
אומנות התחלת עם בחורות


תודה בזה: לפעמים אתה הולך לחדר הכושר כדי לפגוש נשים. אחרי הכל, זה חכם בדרך ערמומית למצוא תאריך: כבר יש לך אינטרס משותף איתה, אין לה שומרים בחדר הכושר כפי שיש כאלו בבר, ואתה לא יכול שלא ליהנות משד מתגנב החוצה או מבחורה מתמנת בחזיית ספורט.

ובכל זאת, גברים לטוס כל זמן לנהל את האמנות כדי לפגוש נשים במכון הכושר. אז התייעצנו עם מומחים מובילים למצוא 5 סיבות הגרועות לפלרטט שאתה עושה, ואיך להימנע מכל אחת מהן.

אל תעשה:

1.על תראה כמו קבצן. זה אפשרי כי אתה טועה לפני שהם אפילו יצאו מדלת ביתך. בחורים רבים איור חולצה ומכנסיים קצרים ברשת מעצבנת שהיה לי מאז חדר כושר בחטיבת ביניים צוות המושלם. לא כל כך הרבה. "חולצות מלוכלכות לבנות בוודאי לא נושא לשיחה", אומר אמנדה סנדרס, יועץ תדמית מבוססת ניו יורק שעבד עם אמנים כמו כריס רוק וג'יימי פוקס. "זה מראה שזה אדם שמטפל בעצמו." אין- סנדרס אחר: חורים דמויים גבינה שויצריים בחולצתו, מכנסיים קצרים מדי, גרביים שחורים עם נעלי ספורט לבנות בשילוב, ו 80 - מסלול תלבושות תקופה. אתה לא צריך להופיע לחדר כושר לבושים במיטב המחלצות, אבל לא לצאת מהבית נראה כמו קבצן.

2. הבט בעצמך. בטח, כשאתה דוחף על כתף משקולת כבדה, זה עוזר להסתכל במראה כדי לוודא שלא להפיל את משקל של 50 ק"ג על הראש. נשים מבינות את זה. מה יש להן פחות סובלנות, לעומת זאת, הן בוחלות בגברים כאשר הן עושות כושר כיפוף מול המראה ורואות אותך בוהה בהן. שמור את זה לפרטיות של הבית שלך. בוהה אל בין זרועותיו בחדר הכושר מראה גם הוא אנוכי או חסר ביטחון, אומרת ג'ניפר , שדכן שמככב בברוקר האהבה בראבו. "כך או כך, זה לא חיובי", וגורם לך להיראות רציני מדי, הוא המקונן. קשר עין הוא חיוני כדי להעריך את האינטרס של נשים. אל תפספס את ההבעה על עצמך. (זה לא אומר שהם לא יוציאו את כלי הנשק שלהם, עם זאת. קחו טיפול מיוחד של 9 שרירים בעיקר נשים אוהבות יותר.)

3. זיעה מסריחה כמו חזיר. כמובן, כל מי שעושה אימון טוב זה זעות. אבל מגבות חדר כושר הן שם מסיבה, אומר לורי זאסלאוו, לורי ברוקר תאומת השדכן באהבה. "שמור את מה שתיראה במיטה למיטה", היא אומרת. רחל , מדריך כושר בניו יורק , אומרת כי כמה גברים בשיעורי הרכיבה שלהם הציעו לבחור בושם כדי לכסות על הצחנה בלתי נמנעת. "זה לא יעבוד כי אז יש לך בו ושכונה רעה", היא אומרת.

4. מציע ייעוץ כושר רצוי. אתה יכול להיות עשור של פולשים במראה האחורית שלך, אבל זה לא אומר שכולם בחדר הכושר רוצה את היתרון של החוכמה שלו. ווזלי אמר לתת כשרון תיקון של דבר הוא לעתים קרובות כישלון גדול. "אף אחד לא אוהב להרגיש שהם עושים משהו לא בסדר," הוא אומר. וגם אם אתה לא מציע ייעוץ, השאיר לפחות לסיים את הסט שלהם לפני שמתקרב, אומרת דיאנה , מאמן אישי ומודל כושר בקנזס סיטי. ושים לב: אישה שעסוקה האזנה למוסיקה או צפייה בטלביזיה היא כנראה לא במצב רוח לדבר אתך ובטח לא שם כדי להתפתות לגבר עם שאיפה כדי לפגוש נשים.

5. לדון בגופה של אישה כמו חתיכת הבשר. אתם אולי חושבים שזה נועז ויפה להתקרב חדר הכושר שלך למחוץ ואומר, "וואו, יש לך גוף מדהים." אבל להעיר על זה טעות הוא "טעות גדולה", אומר שטיינברג היכרויות המאמן טרייסי. "רוב הנשים יש גוף הגון חדר הכושר, והם יודעים את זה. גורם לך להיראות כמו שאתה מעוניין רק בגוף שלך, אם זה המשפט הראשון מהפה שלך."

אז איך אתה בכל זאת לפגוש נשים חדר הכושר? שמור על טיפים אלו בחשבון בפעם הבאה שאתה מחפש מישהו יותר מחבר של חדר כושר.

עשה:

1. להשתתף בפעולות אקראיות של טוב לב. נשים אוהבות להרגיש כאילו האיש מטפל בהן , אומר שטיינברג. נסה להתקרב אליה בעדינות ואומר, "אני הולך למלא את הכוס שלי, את רוצה שאקח גם את הבקבוק שלך? " שטיינברג טוען. , שנשוי למודל כושר בחור, אמר שזה חשוב "להיות נחמד לכל סובבים אותך. משקולות הפעלה לא הולכות, מתנהגות כאילו הוא בעל המקום. יש קו דק שבין ביטחון, שהוא אטרקטיבי, ורק להיות אידיוט. "ואבירות לשאול את אישה אם היא זקוקה למקום היא" ערובה לילדה בחיוך לפחות ", אומר Zucher.

2. חדר כושר התלבש כדי להרשים. תשליך את טייז הלבן, אשר בקלות לראות לא מושך עם כתמים ושקופים עם זיעה, סנדרס יעץ. לך על צבעים כהים כמו טייז או שחור. מכנסיים צריכים להיות בגובהה הברך. גרביים צריכים בגובה הקרסול, או מעט מעל. זרוק את נעלי התעמלות ישנות, סנדרס הוסיף. אתה בחדר הכושר. להזיע אתה צפוי. רק אל תשכחו לנקות. וזכור: דאודורנט והגומי עשויים מסיבה, זאסלאוו אומר.

3. הצעת שבח צנוע ומתוק. במקום לספר לאשת בדרך יהירה הדרך הנכונה לעשות כפיפות בטן, למה לא לחלוק הכבוד בצורה מדהימה, מציע BuschSert VazirDalli. היא זוכרת את איש שהציע פעם מחמאה מפוקפקת: "וואו, את האימון שלך הוא קשה כמעט כמו שלי." איכס. במקום זאת, נסה "" וואו! זה מטורף קשה. אני אפילו לא יכול לעשות את זה ", ולהראות שאתה מתרשם", אומר Buschert . לחלופין, אם אישה הולכת כל בורג אוסיין על קלטת, משהו פשוט ברגע שהיא עשתה, אם כי, כמו, "וואו, אתה רץ מהר מאוד" יכול להתחיל את השיחה.

4. קבל קצת עזרה מהעזרה. אם אתה מרגיש ביישן לפגוש נשים, אין שום דבר רע בלאסוף קצת מידע לפני שהוא הולך להתחיל עם אישה, אומר זאסלאוו. אוקיי שואל פקידת קבלה או מאמן חדר כושר, אם הם יודעים שאם אישה מסוימת היא ייחודית. "חדר הכושר הוא קהילה קטנה. רכילות אנשים." ומי טובים יותר לדעת לפני שהולך להתחיל עם אישה נשואה ומרגיז את שריריה בעלת הראש,.

5. הצע פגישה מחוץ חדר הכושר. לאחר שעסקת בהצלחה אישה בשיחה, פלרטט, ולהראות שיש לך יותר מחדר הכושר. הצע לצאת קוקטייל או קפה לדייט ראשון, זאסלאוו מרמז, כי התאריכים אלה הם אינטימיים יותר ויותר מעורבים עיניים.




No comments:

Post a Comment