Wednesday, September 5, 2012

איך למשוך נשים באמצעות קשר עין אטרקטיבית


מחקרים הראו מוצלחים וחזק ביותר ב
העולם הפסיק את קשר עין נדירה עם אנשים שנמצאים באינטראקציה. אז למה לא?

אם יש לך שאלות או רוצה מידע נוסף על קשר עין ובנות מקבלות, אנא הודע לי בסעיף ההערות למטה. אני נהנה לקרוא את ההערות שלך ואנסה לענות על כמה שיותר מהם שאני יכול.

קשר עין הוא חשוב מאוד עבור בנות. אם מסתכלים עמוק לתוך עיניה, סביר להניח שהם יהפכו נמשכים אליך ג'לטין. יצירת קשר עין היא בעיה גדולה עבור אנשים רבים, ואם אתם קוראים את זה היום, אז אתה יכול להיות אחד מהם.

ההיסטוריה

זה אולי נשמע מוזר, אבל השורש של תופעה זו מפרטת קבור עמוק בביולוגיה של יונקים. בממלכת החיות, הזכרים הדומיננטיים מפגינים קשר החזותי החזק ביותר בין בעלי חיים ממין זכר. עין לעין סימנים של תוקפנות. אין זה מקרה, שגברים הבטוחים ויש תכונות זכר אלפא אטרקטיביות בדרך כלל נוטים לשמור על קשר העין טובה מאוד.

אם אינך בטוחים, כאשר נשים מחזרות אחרי לעתים קרובות נשארות עניות מאוד קשר עין. זה כולל שמירה על קשר עין רק לכמה שניות או אפילו להסתכל בכיוון של נערה. אם זה נשמע כמוך, אז זה זמן לשנות דברים עכשיו.
יסודות

יסודות מסוימים של קשר עין כוללים גישה של הבנות כדי לראות את העיניים שלהם ראשון. קבל טוב בשימוש בראייה שלך לדעת מתי בנות צופות. להזיז את ראשך ואת העיניים באיטיות. לא לגנוב מבטים. אם אתה מסתכל על אישה, אז אתה באמת רוצה שהתינוק שלך פנימה מקד את העיניים על גשר אפה של נערה, בין עיניך ולא לנתח.

אם אתה רוצה להתאמן בקשר עין טוב, אז אתה יכול לנסות לתרגל עם חברים ומשפחה. אתה חייב להיות ממוקד במחזיק את מבטו. מכאן, אתה יכול להתחיל לקורה לאנשים שלא יודעים בזמן שאתה רחוק מהבית. לדוגמה, לעשות מאמץ מודע כדי לשמור על קשר עין טוב עם בעלי חנויות ומלצריות ובאמת להתמקד בהחזקת העיניים שלך כשאתה מדבר אליהם. תרגול מביא לשלמות אחרי הכל!

עם זאת - חשוב להבחין בהבדל בין קשר עין טוב ובוהה. לעולם אל תזלזל בכוחו של העיניים, כי בכך יכול להרוג את השיחה. הימנע האריך בוהה כמו זה יגרום לאדם האחר להרגיש מאוים או לא נוח. לכולנו יש חוסר ביטחון ואף אחד לא מגיב באופן חיובי למבט ארוך.

כמו רוב הדברים בחיים, קשר עין ישפר כמו שאתה מתאמן יותר ויותר. הסוד הוא לשמור על להעלות את ההימור. אל תרגיש בנוח מדי. דוגמה מצוינת של קשר עין טוב אתה יכול ללמוד בשבועות 9 ½ סרט בכיכוב של מיקי רורק וקים בייסינגר.

בדקו את העיניים של מיקי רורק וקים בייסינגר בעיניים עדיין במהלך האינטראקציה ביניהם. זה מאוד חזק, קשר עין אינטנסיבי ודוגמה מצוינת למה שאני משיג. דוגמה מצוינת נוספת היא ביל קלינטון כשהוא בראיונות. המבט וההתמקדות שלו הוא כל כך חזק ואינטנסיבי. יש לו תכונות מאוד אטרקטיביות וגם מראה שהוא מאוד בטוח וחזק, בדיוק כמוך!






No comments:

Post a Comment